13. desember 2015

Perlehjerter

Til jul pleier jeg alltid å passe på at barna lager noe hjemmelaget som de gir til sine besteforeldre og tanter/onkler. Jeg synes det er hyggelig selv også å gi bort noe hjemmelaget, men det er ikke alltid tiden strekker til. I år er det bar utvalgte som får en helt enkelt liten ting som kan henges på juletreet. Jeg drister meg til å legge det ut her allerede nå, siden de fleste av de som får denne gaven, ikke bruker internett.

Hjerter med perler
Jeg har laget disse hjertene i flere varianter enn jeg har tatt bilde av, men tenker at de gjør seg fint på juletreet. Akkurat disse to variantene kan jo fint også brukes som pynt resten av året, om man ønsker det :)



Dette trenger du får å lage disse:

Hjerter eller stjerner (kjøpt på Panduro)
Stålstreng i ønsket farge (finne i mange forskjellige farger)
Utvalgte perler i ulike størrelser og farger
Tang til å kutte stålstrengen og til å feste den med




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...