9. mars 2011

Man skal holde det man lover....

Jeg har en veldig god kollega som for et par måneder siden ble veldig begeistret over prinsessekaken jeg hadde laget til min datters bursdag. Da hun fortalte at hun aldri hadde fått prinsessekake, var jo ikke jeg freidigere enn å si at "ja, men da skal jeg lage prinsessekake til deg jeg, når du har bursdag"....

Tiden gikk og så nærmet plutselig dagen seg. Må innrømme at jeg fikk et par påminnelser fra kollegaen min, og jeg har jo lært at man skal holde det man lover, så da var det bare å hive seg i bakinga! Smørkrem og sukkerbunn er vel mere favoritter hos barn enn hos oss voksne, så da falt valget på gulrotkake.

Stekte bunnen i en glassbolle og hadde rød konditorfarge i kremen så den ble rosa og fin! Pynten er vanlig kakepynt.

Kaka ble både god og søt av utseende - og jaggu tror jeg at overraskelseskaka falt i smak hos mottakeren også!



Klikk på bildet, så blir det litt større!

2 kommentarer:

  1. Du verden så fin kake kollegaen din fikk.
    Regner med at den fallt bra i smak.

    SvarSlett
  2. utrolig flott! enn å ha deg som kollega da :) du er utrolig

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...