15. februar 2011

Tungt å komme i gang igjen...

Har vel ikke helt kommet i gang med hobbyåret enda... men hadde noen halvferdige prosjekter som jeg nå har ferdigstilt. I tillegg holder jeg på med et litt større prosjekt som kommer på bloggen snart :)


Festlige englemasker


Dette sjalet er heklet med to tråder; en tynn sølvtråd og antrasitt-farget Muskat (tror jeg det var..), krok 4. Sjalet har ligget halvferdig veldig lenge og endelig blitt gjort ferdig. Sølvtråden gjør at det glitrer skikkelig,
så dette er nok et sjal/halstørkle for festlig lag :)


Kopptuer heklet av fastmasker i bakre ledd


Den grønne tua er heklet av 1 nøste Paris og med krok 4.
Tua i trikolor er heklet av 1 nøste bomullsgarn fra Stoff & Stil. Krok 4.

1 kommentar:

  1. Har du hatt hobbytørke altså??? ;) Det kommer vel til meg også en dag tenker jeg.
    Nydelig englemaskesjal med glitrende touch :) Smart å hekle sammen to ulike garntyper for å få en slik effekt!

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...