25. desember 2010

Årets julegaver fra ungene

Nå kan jeg endelig legge ut bilde av årets julegave til besteforeldre, tanter og onkler fra ungene.
I høst har jeg grublet mye på hva vi skulle lage i år... jeg synes det er litt stas at ungene kan lage noe selv og gi bort i gave :)

I år falt valget på pyntede fyrstikkesker. Jeg kjøpte gammeldagse glansbilder med julemotiv og fyrstikkesker i forskjellige størrelser. Jeg klippet først til beige papp for å få en fin grunn farge og de limet på denne på den ene siden. På den ander hadde jeg laget klart papp med bilde av ungene og en liten julehilsen. Til slutt ble glansbilder og annen pynt limt på, og kantene ble kantet ble brun stempelpute. Søte ble de og ungene samarbeidet veldig godt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...