24. november 2013

Kobralue...

Fra tid til annen henter jeg fram sy-boka "Made be me" for inspirasjon til nye sy-prosjekter. Jeg liker best ting som går raskt å ferdigstille og har grublet en stund på om jeg skulle prøve meg på denne Kobra-luen fra boken. Tilfeldigvis hadde jeg en rest av både ull-filt og fleece-stoff liggende og det holdt akkurat til denne luen i str 2 år. Oppskriften var enkel, så dette gikk rimelig kjapt. Applikerte på et hjerte for å få luen passende til ei lita jente. Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal ha knapper på enda... lua må prøves på først. Krysser fingrene for at prinsessen liker denne :)

Bilde fra boka "Made by me" og luen før siste stikling er sydd langs kanten.

Den ferdige luen... så får vi se det blir knapp under haken eller ikke. Synes den var fin uten også..
Tror denne luen er varm og god å ha på!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...