21. oktober 2013

Fluestangfutteral....

Da fiskermannen hadde kjøpt seg ny fluestang og futteral ikke var å oppdrive...ja da fikk jeg meg et sy-oppdrag. Dette var temmelig langt unna alt annet jeg har forsøkt meg på av søm tidligere! Anser meg selv som rimelig amatør når det kommer til sying, så det ble litt grubling og retting underveis før jeg kom i mål.

Det var et sterkt ønske at futteralet ble sydd i et vannavstøtende stoff. Heldigvis fikk jeg kyndig hjelp til å finne et greit stoff på Stoff & Stil. Stoffet jeg endte opp med var både mykt, slitesterkt og vannavstøtende (teflonbelagt). Og fiskermannen.... joda han ble godt fornøyd med resultatet. Han fikk til og med bilde av seg selv med storlaksen på :)

 Planlegging er viktig!

Fluestangen er 6-delt og måtte ha tilpassede rom til hver del...

Slik ble resultatet :)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...