21. oktober 2012

Bling bling :)

Merker at hverdagen er travel for tiden og tidsklemma gjør seg så absolutt gjeldende hver eneste dag! Det blir ikke så mye tid til overs til hobbysysler, men litt innimellom blir det. Jeg rekker ikke alltid å ta bilder og legge ut alt, så her kommer bilde av noen armbånd jeg laget for en stund siden.

Følte meg plutselig litt i manko på armbånd som var litt pyntet, så da var det bare å hive seg rundt. Ville ha noe som var litt bling bling, så da ble ulike Swarowski-perler innimellom blingen! Det meste av det jeg har benyttet på disse to armbåndene er kjøpt på eBay. Det er mye billigere enn å handle andre steder, og man tåler å gjøre noen bomkjøp. Nå sist kjøpte jeg bare ulike perler som ble sendt fraktfritt, og da sparer man noen ekstra kroner. Og kvaliteten, ja den er fullt på høyde med perler kjøpt andre steder.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...