1. september 2012

Min første bluse...

Jeg har vel en tendens til å gyve løs på prosjekter som kanskje ligger litt over mitt nivå... men hvis man ikke prøver får man heller ikke til noe nytt :) Mønsteret til denne blusen var ikke så veldig avansert, men stoffet jeg valgte var det værre med! Å sy på dette flortynne silkestoffet, var ikke noe for en nybegynner for å si det sånn. Det gikk med noen kvelder fra start til slutt på denne blusen, og litt juksing ble det også underveis. Til syvende og sist ble den ikke så værst :) PS -den er penere på, enn på en henger!

2 kommentarer:

  1. Skal si du er produktiv!! Lenge siden jeg har vært innom bloggen din nå :) Blir lite blogging på meg. Blusen er nydelig!! Du er kjempeflink. Ser du har sydd div. kjoler også :) Jeg er imponert!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Elin :) Den ble ikke så værst til slutt.. den henger fremdeles ubrukt i skapet da :/

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...