27. oktober 2011

Min første brødkurv

Har lenge hatt lyst til å lage slike brødkurver og selv om det heter seg at mønsteret er enkelt, synes jeg det var relativt mye jobb! Mønster og soff er fra Stoff & Stil, og sammen med en god venninne stridet vi til verket i går kveld...
Til det stoffet jeg hadde kjøpt, ble jeg anbefalt å stryke på strykeinnlegg for å få kurven stivere. Deretter var det bare å sette i gang med klippingen, monteringen og sy alle sømmene/pyntesiklingene som skulle være på.
Til å være min første ble brødkurven grei nok - synes størrelsen kunne vært hakket mindre, så det må justeres på mønsteret neste gang.
Her ser dere i alle fall det ferdige resultatet;

1 kommentar:

  1. Se der ja, flinke dere er! Får hive meg med en kveld å se om jeg får til det der jeg også ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...