4. juni 2011

Hjertesmykke i ståltråd

Det virker som om det er sesongbasert hvilken type hobby som fenger... det er ikke like stas å hekle ting i ullgarn, nå som våren er godt i gang og vi venter på sommeren. Det har blitt mye kort i det siste, men nå har jeg endelig tatt fram perlene igjen!

Handler litt hos en fin nettbutikk som heter Pagoni.se, og prøvde meg nylig på å bestille perler på eBay. Er spent på hva jeg får når pakken kommer, i og med at det det jeg bestilte skulle sendes fraktfritt og via Hong Kong! Det kunne visstnok ta litt tid....

I mellom tiden har jeg laget et nytt hjertesmykke i ståltråd som jeg skal gi bort i gave. Hjertet er pyntet med små swarowski-perler i blank og lilla. Disse er også tatt igjen i lenken over hjertet og rett ved låsen som vil være i nakken. Ble ikke helt fornøyd med bildene, men her er i alle fall resultatet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...