10. januar 2010

Helgens heklerier....




Nå har jeg hatt håndarbeidsfri lenge... og det var på tide med noen nye syssler. Det har jo vært fryktelig kaldt  det siste og jeg har hatt lyst til å hekle meg noen luer. I tillegg skulle jeg lenge ha heklet et lue som skal høre til en poncho som min lille prinsesse fikk laget i fjor vår...

Jeg har også fått prøvd meg litt på å lage Collage. Artig og en finere måte å presentere bildene sine på :) Men det viser seg at når jeg bruker gratisversjonen legger det seg tekst på bildene...! Tar gjerne imot tips her.... :)

Mønster til den eplegrønne heklalua er funnet hos Drops og den hører som sagt til en poncho som ble ferdig i fjor vår.... De to andre luene er heklet etter inspirasjon fra denne bloggen. Den ene luen ble ganske tykk og er heklet i garnet Eskimo, mens den andre er litt tynnere og heklet i garnet Merino Extra Fine. Deilige luer begge to :)







2 kommentarer:

  1. Kjempefine:) PS! Mottar du tips om bilder og collage, så bring de videre til meg også!! ;)

    SvarSlett
  2. Kjempesøte luer i duse, fine farger :)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...