31. mai 2019

Bordkort til konfirmasjon

Til konfirmasjonen hører også bordkort med. Her måtte jeg prøve å følge opp stilen som jeg hadde laget på invitasjonene og av en eller annen grunn så ble slips et tema for både bordkort og servietter ettervert.


Jeg startet jobben i Word med å legge til alle gjester og bilde som jeg ville bruke som ekstra detalj på bordkortene. Her har jeg bare laget testbokser som er tilpasset størrelsen på bordkortene, slik at jeg har en kuttelinje å følge når disse skal skjæres ut etterpå.

Bildet har jeg hatt lagret fra tidligere bruk og fonten - Candle Mustard - er den samme som jeg brukte på invitasjonene. Navn og bildet ble så skrevet ut på sølvfarget kartong med skimmer.





Selve bordkortene er i hvit kartong med skimmer kjøpt ferdig på Søstrene Grene, billig og praktisk :)Kantet dem med samme stempelpute som jeg brukte på invitasjonene. 


Alle deler ble kantet med samme stempelpute.


Klar for montering :)


Måtte ha på litt bling også her! Her står bordkortet sammen med linserviettene som jeg sydde i vinter. De passet godt sammen.



Invitasjon, bordkort og linserviett sammen - it's a match!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...