2. juni 2019

Personlig kort til konfirmanten

Konfirmanten vår måtte jo nesten få et hjemmelaget kort til den store dagen. På dette kortet har jeg faktisk ikke benyttet Cameoen, bare ulike typer ark/kartong, litt pynt og tekst printet på vanlig laserskriver. Var redd for at dette skulle bli litt for dallete, men tror det ble godt mottatt :)



Utgangspunktet mitt var ulike typer kartong og papir i forskjellige tykkelser og overflater. Slipstema fra bordkortene er hentet igjen også her. Litt andre farger her, men også blå- og gråtoner her. Selvsagt også skimmer i arkene som ikke har glitter.


Dette diktet har jeg gjenbrukt fra et vinyltrykk som jeg har kjøpt i Silhouette Store.


Jeg liker å legge de ulike kartongene lag på lag, samt bruke stempelpute langs kantene for en fin ekkekt.


Når alt jeg skal bruke er skrevet ut på riktige ark, kanter jeg med stempelputen. Dette tar litt dit og må tørke etterpå, så det ikke smitter over på overflater det ikke skal være på.


Denne fonten - Candle Mustard - er utrolig fin og har gått igjen hele veien på alt jeg har laget til konfirmasjonen.


Montering er sjarmøretappen. Her bruker jeg ulike typer tape, både tynn og de med 3D effekt.


Forsiden av kortet både før og etter at litt bling bling er satt på!





Kortet har personlig tekst inni.


Måtte jo signere også dette kortet, men brukte en litt annen variant enn jeg vanligvis  bruker :)


En matchende konvolutt hører også med.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...